Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka działu obsługi tłumaczeń z biegłą znajomością języka angielskiego
Zadania:
- Obsługa projektów tłumaczeniowych – kompleksowa organizacja projektu tłumaczeniowego, kontakt z tłumaczami i redaktorami, monitoring zleconych prac, przygotowywanie harmonogramów projektów, prowadzenie ewaluacji i monitoringu dostawców usług tłumaczeniowych.
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z tłumaczami/redaktorami/grafikami.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista oraz entuzjazm i chęć do pracy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) ze względu na kontakt z tłumaczami zagranicznymi.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w działaniu oraz umiejętność realizowania zadań ukierunkowanych na wyniki.
Dobra znajomości obsługi komputera i MS Office. Znajomość programów typu CAT będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie w obszarze językowym będzie dodatkowym atutem; mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Przeszkolenie w zakresie niezbędnym do pracy na danym stanowisku.
- Pracę w serdecznym i ambitnym zespole.
Prosimy o przesłanie CV na adres praca@omero.pl
W treści CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przy procesie rekrutacji, np.:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.